Gruppträning

För att se schema, klicka på Boka pass

BodyBalance

Les Mills BODYBALANCE är en blandning av Yoga, Tai Chi och Pilates. Du blir smidigare, starkare och lugnare om du tränar Bodybalance regelbundet. Passet är uppbyggt på 45 minuter styrke- och smidighetsövningar och avslutas sedan alltid med 10 minuters avslappning.

CXWORX

Les Mills CXWORX är ett styrkepass på 30 min som fokuserar på våra inre muskler och stabilisatorer. Med stark kärna klarar vi oss bättre i vardagen. Vi använder oss av vår egen kropp, gummiband och viktplattor.

Seniorträning

Träning för seniorer! Klassen anpassas efter din förmåga. Härligt pass med mycket träningsglädje!

BodyPump

Les Mills BODYPUMP är en styrkeklass där vi arbetar med skivstång och fria vikter. Går du regelbundet på BodyPump kommer du snabbt att märka att du blir starkare och fastare. Vi jobbar med lite vikt och gör många repetitioner, detta gör att vi förbränner fett, blir starkare och uthålligare i musklerna

Spinning

Spinning en utmärkt träningsform för dig som vill få en bra grundkondition fort. Spinning tränar främst de stora muskelgrupperna i benen. Med hjälp av inspirerade instruktörer och bra musik kommer du bli peppad och få en positiv upplevelse av spinning och där du förbättrar din kondition!

Rpm

Les Mills RPM är inomhusspinning där du cyklar i takt till kraftfull musik. Din inspirerade instruktör som tar dig genom backar, raksträckor, bergspass i olika intervaller. Upptäck din inre atlet, svettas och få en ordentlig endorfinkick. RPM som alla andra LES MILLS™ program uppdaterar var tredje månad med ny musik och koreografi.

Bodyattack

Les Mills Bodyattack! Här blandas det högt tempo med styrka! En härligt rolig klass!

Indoor Walking

Träning i grupp för dig som vill ha ut lite mer av din konditionsträning! Indoor walking passar alla i olika åldrar och med olika syften. En säker träningsmetod med låg belastningsrisk, där hela kroppen tränas.

Step

En populär träningsform där vi jobbar fram en koreografi upp och ner från en stepbräda.

Cirkelfys

Cirkelträning är ett pass där vi arbetar stationsvis. Träningen passar alla! Fokus på kondtion och styrka. Varje klass är unik!

Sprint

LES MILLS SPRINT är inget vanligt cykelpass. Det är en tuff 30 minuters-träning som passar alla oavsett träningsbakgrund. Klassen är uppbyggd på intervaller där målet är att arbeta på maximal ansträngningsnivå i varje intervall, för att sedan vila och återhämta sig innan du återupprepar intervallen. Intensiteten kan du på ett enkelt sätt justera utifrån din träningsnivå vilket innebär att du ständigt utmanar dig själv utifrån dina egna förutsättningar.

Grit

Är personlig träning i grupp och baserad på HIIT-träning (intervaller). Instruktören och gruppkänslan får dig att ge allt och lite till och tar din träning till nästa nivå. Du få ökad motivation att tänja dina gränser. Träningen gör dig stark och uthållig och ger lång efterförbränning.

AFRO

Afro är en perfekt blandningen av supereffektiv träning och lustfylld dans. Du dansar till härliga rytmer och känner en kraftfull känsla i hela kroppen samtidigt som du stärker upp rygg, ben, bål och säte, förbättrar din rörlighet och mår bra.

SOMA MOVE

Är ett holistiskt sätt att träna som är atletiskt och samtidigt mjukt. Du arbetar med kroppen som ditt motstånd och med underlaget som ditt redskap. Hela passet är ett oavbrutet flöde av rörelsemönster där fokus är att arbeta med kroppen som en enhet i harmoni med andningen.

YOGA

Passet utgörs av olika positioner i ett flöde där deltagaren utgår från sina egna förutsättningar. Du tränar du rörlighet, styrka och balans.  Du får en ökad blodcirkulation och förbränning. Minskad stress och bättre sömn.

TRX

TRX är träning i ett mycket slitstarkt band med två handtag. Bandet användas som viktbelastning och det går att utföra nästan hur många styrkeövningar som helst på vilken nivå som helst, vilket gör att TRX passar alla. Förbättrar styrka, flexibilitet och balans och ökar bålstabiliteten.

QIGONG

Du rör dig i långsamma rörelser under avslappning och koncentration. Under 60 min tränar vi stillhet, rörelse­programmet och avslutar med en kropps­avslappning. QiGong passar alla oavsett ålder och träningsnivå. Stärker din balans och mjukar upp muskler och leder.

TABATA

Är passet där du jobbar 20 sekunder och vilar 10 sek. En Tabata består av 8x20 sek. De korta intervallerna gör att du hela tiden orkar lite mer än du tror. Du bestämmer själv hur snabbt du gör övningarna och instruktören peppar dig att lyckas. Upplägget är enkelt och passar alla nivåer. Ger snabba resultat och förbättrar kondition, styrka och uthållighet.

Linda Svensson

Linda Svensson

Instruktör

Elisabeta "Bettan" Kardum

Elisabeta "Bettan" Kardum

Instruktör

Isabella "Bella" Cassmer

Isabella "Bella" Cassmer

Instruktör

Paria Sabzandam

Paria Sabzandam

Instruktör

Malin Lindblad

Malin Lindblad

Instruktör

Therese Möller

Therese Möller

Instruktör

Emelie Ljunggren

Emelie Ljunggren

Instruktör

Angelica Weckenfors

Angelica Weckenfors

Instruktör

Malin Fyhr Johansson

Malin Fyhr Johansson

Instruktör

Annelie Svensson

Annelie Svensson

Instruktör

Annika Edström

Annika Edström

Instruktör

Irene Hansson

Irene Hansson

Instruktör

Bertil "Berra" Andersson

Bertil "Berra" Andersson

Instruktör

Helena Holck Clausen

Helena Holck Clausen

Instruktör

Camilla

Camilla

Åhus instruktör

Carina

Carina

Åhus instruktör

Daniel

Daniel

Åhus instruktör

Jennie

Jennie

Åhus instruktör

Jenny

Jenny

Åhus instruktör

Ola

Ola

Åhus instruktör

Patric

Patric

Åhus instruktör

Peter

Peter

Åhus instruktör

Rosie

Rosie

Åhus instruktör

Magdalena

Magdalena

Åhus instruktör

Cecilia

Cecilia

Åhus instruktör

Lotta

Lotta

Åhus instruktör

Eric

Eric

Åhus instruktör

Susanne

Susanne

Åhus instruktör

Margareta

Margareta

Åhus instruktör

Malin

Malin

Åhus instruktör

Linda

Linda

Åhus instruktör

Kajsa

Kajsa

Åhus instruktör